Contact      Login

Premiile Client Choice 2019: Patru doamne avocat intră în topul preferințelor clienților

Prestigiosul ghid internaţional International Law Office (ILO) şi portalul juridic Lexology au făcut publice rezultatele „Client Choice 2019”, o amplă analiză a celor mai apreciaţi avocaţi de către departamentele de Legal din companii.Studiul a luat în calcul criterii precum calitatea serviciilor prestate, gândirea strategică, transparenţa facturării, promptitudinea în comunicarea cu clienţii, managementul proiectelor, loialitatea, etica. Criteriile urmărite pentru stabilirea câștigătorilor vizează în primul rând abilitatea avocaților de a adăuga efectiv un plus de valoare afacerilor clienților, comparativ cu alți jucători de pe piață. Pentru a se asigura că rezultatele nu pot fi influențate, firmele de avocatură nu sunt informate atunci când se desfășoară runda inițială de cercetare.

În urma sondajului din acest an, şase avocaţi români au fost desemnaţi câştigători ai Client Choice Award, trofeele urmând a fi acordate în cadrul unei ceremonii ce va avea loc la Londra. Potrivit organizatorilor, anul acesta au fost selectaţi 529 de avocaţi din peste 70 de jurisdicţii.

Cei șase avocaţi români care vor primi trofee în ariile Banking, Competition & Antitrust, Insolvency & Restructuring, Litigii, M&A și Real Estate sunt : Georgiana Badescu (Competition & Antitrust) - Schoenherr, Emeric Domokos-Hancu (Insolvency & Restructuring) - Schoenherr, Monica Iancu (M&A) - Bondoc & Asociații, Ion Dragne (Litigation) - Dragne & Asociații, Roxana Neguțu (Real Estate) - Voicu & Filipescu, Roxana Mușoi (Banking) - Rădulescu & Mușoi.

Georgiana Bădescu, Partener Schoenherr Romania, are o experiență de peste 15 ani în avocatură, fiind specializată în dreptul concurenței și asigurari. În 2015, 2016 și 2018, Georgiana Bădescu a primit premiul ”ILO Client Choice Award” în practica de Concurență&Antitrust.

Emeric Domokos-Hancu, unul dintre coordonatorii practicii de litigii și arbitaje și al practicii de insolvență și restructurări ale biroului Schoenherr din România, este specializat în litigii comerciale precum şi în insolvenţa natională şi transfrontalieră. El reprezintă atât clienţi străini cât şi români în diverse litigii şi arbitraje complexe, inclusiv în proceduri de recuperare a creanţelor. De asemenea, Emeric asistă clienţi în elaborarea procedurilor interne de risc şi a condiţiilor generale de afaceri cu scopul de a optimiza recuperarea potenţialelor creanţe. El a jucat un rol important în diverse proiecte de restructurare, legate inclusiv de finanţări, lucrate de biroul Schoenherr din Bucureşti.

Monica Iancu este partener al firmei Bondoc & Asociații și are o experiență de peste 15 ani, principalele domenii de practică fiind energia, IT&C și drept societar/comercial. Monica Iancu a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității București, precum și Colegiul Franco-Român de Studii Europene în 2002, și deține diploma de master în dreptul afacerilor în cadrul Universității București. Înainte de a se alătura casei de avocatura Bondoc si Asociații, Monica a fost Partener în cadrul PeliFilip.

Ion Dragne este văzut ca unul dintre cei mai experimentați avocați litiganți din România. Este apreciat pentru soluțiile inovatoare pe care le oferă și pentru atitudinea deschisă și relaxată ȋn relația cu clienții. Ion Dragne acordă asistență în arbitraje naționale și internaționale, inclusiv ȋn dispute aflate sub incidența tratatelor de protejare a investițiilor. Coordonatorul firmei Dragne & Asociații reprezintă numeroase societăți multinaționale, bănci și alte instituții financiare, autorități publice, agenții guvernamentale, societăți de stat si organizații internaționale, acoperind ȋntregul spectru de litigii și tranzacții comerciale. În acest context, Chambers Global, Chambers Europe și Legal 500 l-au evidențiat în mod constant pe Ion Dragne ca fiind unul dintre avocații remarcabili din România. Ion Dragne este Decan al Baroului Bucureşti (din 2015) și Lector în cadrul Facultăţii de Drept a Universității „Nicolae Titulescu” din Bucureşti, unde predă cursuri de Drept Procesual Civil (din 2002). El este doctor în drept administrativ (2001, Magna cum laude) și a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Bucureşti (1992, Șef de Promoție). Este membru al Baroului Bucureşti (1995).

Ca o reconfirmare a standardelor înalte de calitate a expertizei sale în domeniul dreptului imobiliar, Roxana Neguțu, Partener Voicu & Filipescu, a fost desemnată și în acest an drept câștigătoarea în exclusivitate a acestui premiu (pe care l-a primit in fiecare an, din 2017). Practica de real estate este unul din domeniile cheie în activitatea Voicu & Filipescu, portofoliul de clienți asistați de avocații firmei incluzând dezvoltatori imobiliari, firme de construcții și proiectare, retaileri, centre logistice, dar și companii active pe alte piețe implicate în proiecte relevante pentru aceste practici. Voicu & Filipescu este un jucător important pe piața avocaturii de business din România în privinţa cifrei de afaceri și a poziției pe piață, experienţa avocaţilor săi fiind recunoscută la nivel internaţional de ghiduri legale de renume precum Chambers and Partners, Legal500, IFLR1000.

Roxana Mușoi este partener la Rădulescu & Mușoi. Experienţa sa în avocatură este axată în special pe sectorul bancar (leveraged finance şi finanţări în sectorul imobiliar), restructurări şi insolvenţă, dar şi reorganizări (structurale) complexe combinate financiare/corporatiste şi alte problematici în materie. Ea a oferit asistenţă pentru numeroase instituţii financiare în operaţiuni de investiţii şi de finanţare de proiecte pentru sectorul imobiliar, împrumuturi sindicalizate, proiecte de cofinanţare şi refinanţare, tranzacţii transfrontaliere şi restructurarea datoriilor. Roxana Mușoi a primit premiul ”ILO Client Choice Award” în practica de Banking în fiecare an, începând din 2015.

Premiile internaționale ILO Client Choice sunt acordate avocaților în urma unei cercetări complexe bazate pe nominalizări și recomandări făcute de către juriștii din companii. ILO acordă premiile Client Choice din anul 2005 în urma unei cercetări independente, principalele criterii avute în vedere pentru desemnarea câștigătorilor fiind calitatea serviciilor juridice și a activităților de client service. Elementul de diferențiere al Client Choice Awards constă în faptul că avocații pot fi nominalizați și recomandați doar de către clienți.